پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 ای بهار آشنایان/ ای سرود هم صدایان/ یاد تو آرامشه دل/ نام تو آسایش جان/ مشرق شور و شکفتن/ سرزمین عشقو عرفان/ جان هستی را تویی دل/ جسم هستی را تویی جان

 
نماهنگ مهدیاران ولایت به ترانه سرایی مصطفی محدث خراسانی به آهنگسازی و خوانندگی سالار عقیلی که توسط علیرضا مرادعلی بیگی و مرسل مصطفی پور تدوین شده است. در این نماهنگ به آمادگی دفاعی و توانایی نیروی هوایی ارتش در برابرفتنه های دوران پرداخته شده است. 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی برای هماهنگی و همکاری بین جامعتین در مسئله ورود به انتخابات سال ۹۶ تماس تلفنی خواهند داشت.
خبرگزاری مهر: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی برای هماهنگی و همکاری بین جامعتین در مسئله ورود به انتخابات سال ۹۶ تماس تلفنی خواهند داشت.

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته این تشکل گفت: قرار بود در این جلسه معارفه اعضای جدید انجام شود اما بعضی از اعضای جدید نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند.

وی افزود: آقای محمدتقی رهبر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری هستند و آقای دین پرور نیز در سفر بودند که نتوانستند در جلسه روز گذشته جامعه روحانیت حضور پیدا کنند.

وی درباره حجت الاسلام آل هاشم و عضویت وی در جامعه روحانیت مبارز گفت: وی نیز به خاطر عدم حضور در این جلسه عذرخواهی کردند و گفتند بعد از مشورت با دفتر رهبری با توجه به اینکه نماینده مقام معظم رهبری در ارتش هستند، به مصلحت ندانستند که عضویت تشکیلات جامعه روحانیت مبارز را بپذیرند.

مصباحی مقدم گفت: در جلسه دیروز معارفه حجت الاسلام منتظری به عنوان عضو جدید جامعه روحانیت مبارز انجام شد و آقایان محمدی عراقی و قمی به دلیل همزمانی جلسه جامعه روحانیت مبارز با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که این دو از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند، موفق به حضور در جلسه تشکیلات جامعه روحانیت مبارز نشدند و معارفه آنها به عنوان اعضای جدید انجام نشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته این تشکیلات درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز مباحثی مطرح شد، گفت: گزارش کمیته سیاسی این تشکیلات درباره گفتگوهایی که صورت گرفته، ارائه شد.

وی افزود: گزارش ملاقات اعضای حزب موتلفه اسلامی که تقاضای دیدار با اعضای جامعه روحانیت را مطرح کرده بودند و در جلسه گذشته این ملاقات صورت گرفت، از سوی کمیته سیاسی ارائه شد.

مصباحی مقدم گفت: آقایان حبیبی و بادامچیان در دیداری که با اعضای جامعه روحانیت مبارز داشتند، تاکید حزب موتلفه را بر محور قرار دادن جامعه روحانیت مبارز برای هر فعالیت سیاسی از جمله انتخابات را مطرح کردند که مورد تقدیر روحانیت مبارز قرار گرفت، چرا که این موضع همواره، موضع قدیمی این حزب سیاسی است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: دبیرکل و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تقاضا کردند که خیلی سریعتر به موضوع ریاست جمهوری وارد شده و مقدمات لازم برای فعالیت های انتخاباتی را فراهم کنیم.

مصباحی مقدم تصریح کرد: گزارش این دیدار را به اعضای جامعه روحانیت مبارز اعلام کردیم و مقرر شد کمیته سیاسی هر چه سریعتر در پی تقاضای ملاقات سایر گروه های سیاسی، این دیدارها را عملی کرده و گزارش آن را به اعضای جامعه روحانیت ارائه دهد.

وی عنوان کرد: آیت الله موحدی کرمانی نیز در جلسه روز گذشته عنوان کردند با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به صورت تلفنی صحبت می کنم تا مقدمات هماهنگی و همکاری بین جامعتین فراهم شود.



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

خبرگزاری فارس: آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

 

  پایگاه صاعقه::حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد، فرمودند: می‌خواهند برجام‌های دیگری را در مسایل منطقه و حتی قانون اساسی تحت عنوان برجام 2و3و4 به نخبگان ما بقبولانند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

چراغی را که ایزد برفروزد/هر آن کس پف کند ریشش بسوزد،نمی تونن جلوی آن همه فداکاری شهدا را بگیرن

 

تدوین:علیرضا مرادعلی بیگی،خواننده:رامین بحیرایی آهنگساز:حامد صغیری و سرپرست گروه شاهو تقدیم کرده،با پرواز انواع شکاری وشلیک انواع موشک هوابه هوا ،هوابه زمین/



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

*این حرکت عظیم مردمی تا کنون توانسته است تدبیر این دشمن حیله گر وقدارو نابه کار را خنثی بکنه بعد از این به فضل الهی دشمن را خوار خواهد کرد

 **ارتشی که مردم پشت سرش باشن هیچ دغدغه ای ندارد در مواجه با دشمن

***نماهنگ ارتش مردمی با آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و شعرش را طهمورث پورشیرمحمدگفته که با صدای رضا رویگری ، ستار سهرابی ،مهرزاد اصفهانپور حامدزمانی وتدوین علیرضا مرادعلی بیگی



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

نماهنگ آیت آسمانی

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس «ای بلند آیت‌ آسمانی» از سروده های عباس براتی پور از شعرای اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که سروده های وی در خاطر بسیاری از مردمان ایران زمین نقش بسته است. گفتنی است این شعر در 19 بهمن سال 67، روز نیروی هوایی در حسینیه جماران نیز در محضر امام خمینی (ره) خوانده شد

 

آهنگسازوتنظیم: رحیم محمودی،رمضانعلی رمضانی-شعر :عباس براتی پور- تدوین :علیرضا مرادعلی بیگی



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

 

 
 
 پایگاه صاعقه::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده است.

 

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید : افزایش تحریم یکی از تبعات فتنه 88 بود

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک خبرگزاری مهر را  اینجا کلیک کنید : نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:۹ دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران خارجی و داخلی بود

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید:  9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::در هنگام عصبانیت میل به خوردن غذا و شیرینی‌جات در انسان افزایش می‌یابد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از صاحب نظران، پژوهش را حلقه مفقوده توسعه یا زیر بنای آن می دانند و اعتقاد دارند توسعه بدون پرداختن به مبانی پژوهشی، مستمر و پایدار نخواهد بود و دستاوردی نیز به ارمغان نمی آورد، بنابراین پژوهش مبنای توسعه و تضمینی برای استمرار آن در جامعه به شمار می آید.



ادامه مطلب

خبرگزاری فارس: دنیای اسلام در ابعادی وسیعتر از حادثه فرانسه قربانی وحشت بوده/ حامیان آشکار تروریسم در ردیف متحدان غرب جای گرفته‌اند/تروریسم درد مشترک ما و شماست

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::رهبر انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به عموم جوانان در کشورهای غربی‌ نوشتند که حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت.

 

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

  پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::بر اساس مطالعات جدید پژوهشگران، بررسی و تعیین تعداد خال های موجود در بدن انسان و به ویژه خال های موجود در بازوی راست، می تواند روشی مناسب جهت شناسائی خطر ابتلا به سرطان پوست در افراد باشد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

مطالب مفید در مورد فشارخون ، فشار خون پایین ، فشار خون نرمال

 

 پایگاه صاعقه::فشار خون بیماری است که هیچ علامتی ندارد و از طریق معاینات دوره ای می توان به آن پی برد. در واقع فشار خون اندازه گیری نیرویی است که بر دیواره های سرخرگ اعمال می شود. این نیرو اگر خیلی پایین و یا خیلی بالا باشد شخص باید به پزشک مراجعه کند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::زاویه افکارتان را از نگاه‌ مصرانه به داشتن یک فرزند بچرخانید، این هم به نفع خودتان است و هم کودک دلبندتان.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: ارتباط آلودگی هوا با چاقی و کلسترول بالا چیست؟

 

 پایگاه صاعقه::به گفته محققان، قرار گرفتن در معرض آلاینده ها موجب اضافه وزن می‌شود و کلسترول بالا و تری گلیسیرید را افزایش می‌دهد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعضای شورای فناوری­ سلامت را منصوب کرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::شایع‌ترین بیماری انتقالی زگیل است اما با شست و شوی به موقع مشکلی به وجود نمی‌آید.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 
 
 پایگاه صاعقه::براساس شواهد موجود موارد بروز بیماری‌ها و نارسایی‌های کلیوی در نتیجه نقرس افزایش یافته که یکی از دلایل مهم آن، درمان نشدن به موقع یا درمان نامناسب نقرس است.

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: دانش آموزان به توجه بیشتری نیاز دارند

 

 پایگاه صاعقه::والدین باید در درس خواندن و تفریح و ورزش کودکان توجه بیشتری داشته باشند تا کودک از درس خسته و بیزار نشود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید از جوانان محافظت و پشتیبانی کنیم تا استعدادهای بالقوه آنان به فعل درآید زیرا افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است.



ادامه مطلب

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::افراد مبتلا به دیابت نوع یک و دو قبل از سفر خود از امکانات بهداشتی شهر مقصد اطلاع یابند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

دومین یادواره 1000 شهید دانشگاه افسری امام علی(ع)

 

 پایگاه صاعقه:: دومین یادواره یک هزار شهید دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

مقاومت ملت موجب شکست دشمن در جنگ سیاسی ۱۲ ساله شد
شکست دیپلماسی دشمن در مذاکرات هسته‌ای با تدابیر مقام معظم رهبری

ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار است

پیروزی دیپلماتیک ایران در نبرد هسته‌ای مرهون فرهنگ شهیدان است

 آل هاشم: عزت امروز ملت مرهون فداکاری شهداست

ایران با۱۲سال نبرد دیپلماتیک، موفق به دستیابی به انرژی هسته‌ای شد

شکست دیپلماسی دشمن در مذاکرات هسته‌ای با تدابیر مقام معظم رهبری



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه(01) نیروی زمینی طی سخنانی مهم ترین اثر روزه را تقوا و خداترسی باطنی و ظاهری دانست.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 پایگاه صاعقه::با تغذیه صحیح و سلامت درماه مبارک رمضان و خوردن سحری می‌توان از مشکلات گوارشی، تشنگی شدید، بی حالی و سستی جلوگیری کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه صاعقه::افرادی که دارای روحیه قوی هستند عادات سالمی نیز دارند. آنها عواطف ، افکار و رفتار خود را طوری تحت کنترل می گیرند که منجر به موفقیت آنها در زندگی می گردد. به نکاتی که این افراد رعایت می کنند توجه کنید تا شما نیز بتوانید از لحاظ روانی قدرتمند تر شوید.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::تحقیقات نشان می دهند که برخی عبارات مثبتی که ما به کودکان می گوییم ، در واقع بسیار مخرب هستند. باوجود اینکه نیت بدی نداریم، اما با بکار بردن این جملات باعث می شویم که کودکان به آنچه که واقعا هستند باور نداشته باشند. بعضی از جملات ما گول زننده اند و باعث می شوند کودک کمترین تلاش ممکن را برای کاری انجام دهد و یا در زمان سخت شدن کاری آنرا رها کند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 دکتر سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با فرماندهان عالی رتبه ارتش که در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، گفت: رسانه وظیفه خود می‌داند همواره اقتدار ارتش را نشان دهد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه هایی که مبلغان دینی می توانند بسیار اثرگذار و تبلیغی گسترده داشته باشند، فضای مجازی است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 
  پایگاه  صاعقه::امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی سال 94 را سالی توام با موفقیت بهروزی و سربلندی برای ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی آرزو نمود و آغاز بهار فاطمی را به خانواده بزرگ ارتش و سایر کارکنان نیروهای مسلح تبریک گفت.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 
 
 
پایگاه  صاعقه::  به مناسبت روز شهید و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت نماهنگ شهان آسمان در دفاع پرس منتشر شد.
 
 

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

پایگاه  صاعقه::مستند علمدار که به بازخوانی بخشی از رویدادها و اتفاقات انقلاب اسلامی ایران و علمداری ولایت فقیه پرداخته است، در دفاع پرس منتشر شد.

 

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

پایگاه  صاعقه:: ماهواره ملی فجر به عنوان چهارمین ماهواره بومی با رمز «یا محمد رسول الله» به فضا پرتاب شد و در مدار زمین قرار گرفت.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به برخی گزارش‌ها و اخبار مبنی بر صدور مجوز آلبوم تک خوانی زن جوابیه‌ای صادر کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::درباره‌ انگیزه‌های سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام کاوش کنید/ لزوم شناخت مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

جهاد مستمر علمي با هدف كسب مرجعيت علمي و فناوري در جهان/ تحول و ارتقاء علوم انساني/ افزايش بودجه تحقيق و پژوهش به حداقل ۴% توليد ناخالص داخلي/ ارتقاء منزلت و بهبود معيشت استادان و محققان و اشتغال دانش آموختگان



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

تدوین:علیرضامرادعلی بیگی،علی اصغرسلطانی

/رهبرماخامنه ای تحت حمایت علی/رهبر فرزانه ما ای علی روزگار/وارث خونهای پاک وازخمینی یادگار/ یا علی جان مقتدای من تویی/رهبرمن،مرجع من،پیشوای من تویی/

به همراه سخنرانی سیدالاسرای ایران آزاده خلبان شهیدحسین لشکری

 

لیک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  حجت‌الاسلام آل‌هاشم : حضور میلیونی مردم در سرزمین‌های نور شایسته تقدیر ویژه است/ دشمن به جای گزینه‌های روی میز سراغ جنگ نرم رفته است
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در اولین روزهای سال جدید ضمن حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور، از دستاوردها و فعالیتهای فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مناطق بازدید کرده بود، در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنیت مشرق به تشریح این بازدید و نیز تحلیل خود از نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری پرداخت.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 قطعا ساختمان و بنايي كه بر روي آب بنا شده باشد پس از گذشت مدت زماني تخريب مي‌شود و از بين مي‌رود اما بناي حرم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) از همان ابتدا بر روي اين سرداب و آب بنا شده و اين امر تأثيري بر روي استحكام حرم حضرت نداشته است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

حسينيه امام خمينی (ره) از مورخ بیستم لغایت بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲

ايام مراسم تاريخ مداح قبل از منبر سخنران عزاداري
شب اول

دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۲


قاری: جناب آقای سعیدیان - جناب آقای احمد چینی
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی جناب آقای مهدی سلحشور
شب دوم

سه شنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۲

جناب آقای نورائی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی جناب آقای محمود کریمی
شب سوم

چهارشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۲

جناب آقای بهتاش حجت الاسلام والمسلمین پناهیان جناب آقای سعید حدادیان
شب چهارم

پنجشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۲

جناب آقای سماواتی- دعای توسل حجت الاسلام و المسلمین عالی جناب آقای مرتضی طاهری
شب پنجم

جمعه - ۲۴ آبان ۱۳۹۲

جناب آقای سادات رضوی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی جناب آقای محمد رضا طاهری

 

هر شب قبل از نماز مغرب و عشاء احکام شرعی توسط جناب آقای فلاح زاده بيان می شود



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، فرا رسيدن موسم حج را عيد بزرگ امت اسلامي و فرصتی معجزه‌گر برای علاج آسیب‌پذیری‌های دنیای اسلام خواندند و با اشاره به تلاش تمام عیار جبهه استکبار جهانی و شبکه جنایتکار صهیونیسم برای سرکوب و عقیم کردن بیداری اسلامی و به حاشیه راندن مسائل اساسی همچون نجات فلسطين و ملتهاي مسلمان تأکید کردند: «اتحاد و برادري مسلمانان در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي او» از بارزترین درس‌های حج و علاج بنياني و اساسي برای اوضاع محنت‌بار امروز دنیای اسلام است.



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد